Servicii administrare

Daca aveti un apartament, o casa / vila sau un spatiu comercial de care nu puteti sa va ocupati din diverse motive, noi va putem ajuta cu serviciile de administrare. Aceste servicii se adreseaza in special persoanelor care au unul sau mai multe imobile de care nu se pot ocupa deoarece:

  • Sunteti plecati in strainatate sau in alte localitati;
  • Sunteti cetateni straini investitori in Bucuresti;
  • Sunteti investitori in imobiliare care nu au timp sau energie sa se ocupe de acestea;
  • Sunteti firme cu mai multe proprietati si care nu au personal calificat pentru administrarea de imobile;

Imobilele dumneavoastra vor fi administrate de o echipa cu experienta in acest domeniu, cu servicii de calitate si la tarife avantajoase.

Pentru administrarea imobilului dvs. va oferim urmatoarele activitati

  • Sprijin la inchirierea imobilului dvs, cautarea selectiva de chiriasi pentru imobilul dvs., la chiriile cele mai bune de pe piata;
  • Incheierea contractului de inchiriere cu clauze foarte avantajoase pentru dvs. (Avocatii nostri ajustand mereu contractele, conform legilor in vigoare);
  • Incheierea de procese verbale de predare / primire a imobilului, a mobilierului si a utilitatilor;
  • Incasarea chiriilor;
  • Gestionarea sumelor de bani incasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzatoare;
  • Transferuri banesti in tara si in strainatate;
  • Verificarea si plata facturilor (intretinere, apa, energie electrica, gaz, telefon, TV, internet, cablu), a impozitelor si a taxelor catre Administratia financiara, Primarie, ANAF, etc.
  • Asigurarea de personal specializat in functie de situatiile aparute (instalator, electrician, zidar, zugrav, contabil, avocat etc.);
  • Administrarea contractelor de intretinere pentru instalatiile detinute in imobile (gaz, energie, apa-canal, TV, internet);
  • Asigurarea imobilului si urmarirea incasarii despagubirilor;
  • Reprezentarea intereselor proprietarului fata de terti (autoritati publice, societati de furnizare a utilitatilor, asociatii de proprietari etc.);
  • Reprezentarea fiscala;
  • Administrarea documentelor care atesta proprietatea imobilului (extrase CF, contracte, alte documente);
  • Vizitarea regulata a imobilului;
  • Administrarea lucrarilor de renovare a imobilului si amenajare a acestuia in functie de dorintele proprietarului;
  • Obtinerea de aprobari, modificari de contracte utilitati (telefon, energie electrica) la inchirierea imobilului catre persoane juridice;
  • Urmarirea comportarii in timp a constructiei, verificarea si evaluarea starii generale a imobilului;
  • Inspectarea imobilului, a starii lui si preluarea acestuia de la chirias, la terminarea contractului de inchiriere;
  • Servicii conexe cu scop de valorificare optima a proprietatii (retusari, amenajari, relocari, utilari, curatenie, menaj, paza etc.).
Formular de contact